Systemy CRM/ERP

Kompleksowe wdrożenia

Profesjonalne systemy CRM i ERP

Systemy CRM to oprogramowanie ułatwiające kontakty z klientami przedsiębiorstwa. Aplikacje o bardziej rozbudowanej funkcjonalności to oprogramowanie ERP. Pozwalają one na automatyzację procesów biznesowych oraz ułatwiają śledzenie i koordynację pracy różnych działów firmy. Ponadto dostarczają cenne dane umożliwiające analizę skuteczności przyjmowanych strategii.

Świadczymy kompleksowe usługi wdrażania systemów CRM/ERP. Przeprowadzamy wnikliwą analizę potrzeb klienta oraz poszukujemy potencjalne usprawnienia procesów bieznesowych wewnątrz przedsiębiorstwa. Oferujemy szkolenia na gotowym systemie oraz wsparcie techniczne.

Chcesz wycenić wdrożenie CRM/ERP?

Napisz do nas!

Wybrana funkcjonalność

Oferowana przez systemy CRM/ERP

Kontakty
z Klientami

Newslettery, powiadomienia SMS i spersonalizowane promocje pozwalają na podtrzymanie kontaktu z dotychczasowymi klientami przy minimalnej czasochłonności.

Śledzenie
Wyników

Zaawansowana i spersonalizowana funkcjonalność raportowania umożliwia badanie skuteczności przyjmowanych strategii zgodnie z podejściem Data-Driven Decision Making

Automatyzacja
Formalności

Zautomatyzowane generowanie i wysyłanie dokumentów pozwala na zwiększenie wydajności procesu sprzedaży dzięki minimalizacji prostych i repetytywnych czynności.

Poznaj oprogramowanie, które wdrażamy

Nowoczesny i innowacyjny ERP

Poznaj Odoo
image/svg+xml

Wygodna platforma wymiany plików

Poznaj Nextcloud

Kompleksowa Usługa

Przeprowadzamy integracje systemów CRM i ERP z innymi produktami cyfrowymi takimi jak strony internetowe, aplikacje mobilne czy aplikacje progresywne (PWA). Ponieważ dysponujemy szerokim wachlarzem technologii programistycznych, możemy realizować złożone projekty łączące wiele dziedzin IT.

Oferujemy kompleksową realizację projektów informatycznych począwszy od projektowania oprogramowania i inżynierii wymagań, poprzez prace programistyczne i doradztwo projektowe związane z debiutem rynkowym aplikacji, a zakończywszy na wsparciu technicznym, analityce i ciągłym rozwoju produktu cyfrowego.

Porozmawiajmy